HTML

Címkék

Határtalanul! mérföldkövek III. - 4. nap

2013.11.25. 08:47 nyekisuli

4. nap: 2013. november 07. csütörtök

Kirándulásunk utolsó napjára ébredtünk, s a reggelt csomagjaink összepakolásával kezdtük. Majd reggeli után a kollégium melletti református templomban részt vettünk egy istentiszteleten.

Innen a testvériskolánkhoz mentünk, ahol a beregszászi gyerekeknek átadtuk az otthonról hozott ajándékainkat és barátságoklevelünket. Búcsúzás előtt koszorút helyeztünk el Kossuth Lajos szobránál és közösen elénekeltünk egy Kossuth-nótát.

Ezután Beregszász belvárosának felfedezésére indultunk. Megtekintettük a főiskola felújított épületét és a Beregvidéki Múzeumnak helyt adó Bethlen-kastélyban megismerkedtünk Beregszász városának történelmével. A múzeumban mindenkinek a gyufaszálakból kirakott templommakettek tetszettek a legjobban.

Ebéd után bepakoltuk csomagjainkat a buszba, és útnak indultunk Magyarország felé. A határon való átkelés most hosszabb ideig tartott, hiszen alaposan átvizsgálták a buszunkat.

De végül az esti órákban szerencsésen s rengeteg új élménnyel gazdagodva érkeztünk meg Nyékládházára.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.